زندگی با مایکروسافت

تقدیم به اینترنت که شمال و جنوب ندارد و تقدیم به دیتابیس ها که خستگی ناپذیر خاطرات ما را ثبت می کنند

زندگی با مایکروسافت

تقدیم به اینترنت که شمال و جنوب ندارد و تقدیم به دیتابیس ها که خستگی ناپذیر خاطرات ما را ثبت می کنند

برگ اول

سلام 
و البته خیلی سلام به شما که قدم رنجه فرمودید و این مطالب حقیر یا نمی دانم (مطالب این حقیر) را می خوانید . بالاخره(شما بخوانید بلخره) هم از وقت و هم از چشمتان مایه می گذارید .

محمد هستم
برای صدا کردن من همین اسم کوچک کافی هست. برای یونیک بودن و احیانا چسباندن لقب ارزان مهندس  اگر بخواهید، فامیلم قراخانلو هست.
به خاطر " ق " اول فامیلم ،همیشه در ایام مدرسه نامم در صفحه دو دفتر نمره قرار می گرفت و اگر معلمی احیانا  به صفحه دو  دفتر می رفت حتما اسم منو هم  صدا می کرد.

املایم همیشه ضعیف بود و هست  و مشکل من با چندین "ز" و "س" و "ح"  فکر نکنم حالا حالا ها حل بشود.
اولین بار هست که صاحب یک دستگاه وبلاگ شخصی می شوم . یک وبلاگ شیک و زیبا در بهترین نقطه اینترنت 
و البته مجانی و بدون دلال!!!!
خوشحالم که هنوز اینترنت را شمالی جنوبی نکرده اند و دست دلال های عزیز به اینجا نرسیده
نوشتن و نویسندگی را دوست دارم 
امیدوارم مطالبی که می نویسم مفید بوده باشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
المیرا سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ق.ظ

من که خیلی لذت بردم عالی بود .

تشکر
امیدوارم بتونم مطالب به درد بخوری بنویسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد