زندگی با مایکروسافت

تقدیم به اینترنت که شمال و جنوب ندارد و تقدیم به دیتابیس ها که خستگی ناپذیر خاطرات ما را ثبت می کنند

زندگی با مایکروسافت

تقدیم به اینترنت که شمال و جنوب ندارد و تقدیم به دیتابیس ها که خستگی ناپذیر خاطرات ما را ثبت می کنند

چرا صاحبان کسب و کار حتما به یک وب سایت نیاز دارند؟

واقعا چرا به یک وب سایت نیاز دارید؟؟؟؟

مثل بسیاری از صاحبان کسب و کار کوچک ، ممکن است شما هم فکر کنید که کسب و کار شما فعلا نیازی به وب سایت ندارد و داشتن آن نمی تواند برای کسب و کارتان منفعی داشته باشد . و البته برخی هم هستند که چون از کامپیوتر استفاده نمی کنند فکر می کنند حتما مشتریان آنها نیز از آن استفاده نمی کنند. اما حقیقت این هست که بسیاری از مصرف کنندگان ،امروزه از طریق اینترنت به جستجوی سرویس و یا محصول مورد نیازشان هستند و اگر شما در این صحنه رقابت وجود نداشته باشید رقیبتان به جای شما خواهد بود. بنابراین حتی اگر کسب و کارتان کوچک باشد و محصول و یا سرویسی ارائه می دهید که فکر می کنید نمی توان به صوروت آنلاین فروخت ، بدون شک بازهم به یک وب سایت نیاز دارید. 

به چند دلیل زیر :

 1 - به کسب و کارتان اعتبار می بخشید.
 داشتن وب سایت این حس را در مشتری القا می کند که شما چقدر کسب و کار خود را جدی گرفته اید.

 2 - برای یک آگهی کوچک در روزنامه چقدر باید هزینه کنید؟؟
وب سایت بدون هیچ هزینه ای شما را هر لحظه از 24 ساعت در معرض دید هزاران نفر قرار می هد. و مجانی شما را تبلیغ می کند.

3 - به عنوان بروشور و کاتالوگ آن لاین شماست که در هر لحظه می توانید بدون هیچ هزینه ای محتویات آن را عوض کنید و محصولات و اخبار جدید را در آن قرار دهید.
در مقایسه با بروشور کاغذی که هم هزینه زیادی دارند و تغییر  و چاپ مجدد آنها به مراتب سخت و زمانبر هست.

4 - کسب و کارتان هیچ وقت تعطیل نیست.
بر خلاف محل کار شما که ممکن از ساعت 8 تا 5 بوده و چند روز در هفته تعطیل باشد وب سایت شما در هر لحظه از شبانه روز باز خواهد بود و به مشتریانتان اجازه می دهد به محصولات و سرویس های شما دسترسی داشته باشند.

5 - به دامنه بازار وسیعتری دسترسی دارید.
بازار فروش شما دیگر محدود به مشتریان محلی نیست.این شانس را دارید که روزانه توسط هزاران نفر دیده شوید.به این فکر نکنید که آیا می توانید محصول و یا سرویس تان را به صورت آنلاین بفروشید.
امروزه حتی ماشین و خانه  هم آنلاین خرید و فروش می شوند.

6 - صرفه جویی در زمان
ارائه اطلاعات برای مشتری چه از طریق تلفن ، چه حضوری و چه از طریق بروشور و یا ایمیل برای شما زمانبر است.به محض بروز شدن وب سایت  اطلاعات زیادی مستقیما در اختیار مشتری قرار می گیرد و این برای شما یعنی صرفه جویی در زمان
زمان چیست؟؟ پـــول

 

نکته مهم:

فقط صرف داشتن یک وب سایت کافی نیست . اگر واقعا می خواهید که بازدیدکنندگان کسب و کار شما را جدی بگیرند باید یک سایت حرفه ای داشته باشید . بسیاری از مصرف کنندگان جهت خرید به صورت آنلاین جستجو می کنند و این بهترین فرصت برای شما می باشد که تاثیر خوبی در او ایجاد کنید. اگر سایت شما طوری به نظر بیاید که انگار توسط دختر کوچولویتان ساخته شده این فرصت مهم را از دست خواهید داد.

یک استثنا برای داشتن وب سایت:

نداشتن وب سایت  در کل بهتر از داشتن وب سایتی است که کسب و کار شما را بد جلوه دهد.توجه کنید که سایت شما با صدای بلند در مورد کسب و کارتان صحبت می کند. و می گوید " آهای نگاه کنید که ما چقدر کسب و کارمان را جدی گرفته ایم و این سایت حرفه ای را برای مشتریانمان تهیه کرده ایم. " و یا ممکن است بگوید " نگاه کنید من اجازه داده ام نوه ده ساله ام این سایت را درست کند موفق باشید اگر توانستید چیزی در آن پیدا کنید. "

نظرات 1 + ارسال نظر
المیرا سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 ق.ظ

من که خیلی لذت بردو . تشکر

ممنون
نظر مثبت شما انرژی بیش از حدی به من داد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد